داستان های اموزنده

مشخصات بلاگ
داستان های اموزنده
آخرین مطالب
پیوندها
پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱ ب.ظ

هوای کربلا

Image result for ‫دلم هوای کربلا دارد‬‎

امشب هوای کربلا دارد دل من
حال و هوایی آشنا دارد دل من
شش گوشه ات را تا نبینم بی قرارم
اصلا مگر بی تو صفا دارد دل من؟
عمری شدم من خوشه چین فضلت امّا
تا روز مرگم هم وفا دارد دل من
شاید میان روضه ها دستم بگیری
اینگونه حاجت از خدا دارد دل من
با عشق تو احساس تنهایی ندارم
بی لطف تو رنج و بلا دارد دل من
قرآن و عترت زنده از خون حسین است
جز هیئت و روضه کجا دارد دل من؟
شد نوکری کردن همیشه افتخارم
این هم ز الطاف شما دارد دل من

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۸
نفس ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی